Pytania i odpowiedzi

Q&A

P: Ile miesięcznego wykorzystania danych jest dostępne z moim abonamentem nielimitowanej usługi?
Odp .: W przypadku nielimitowanego planu usług nie ma ograniczeń co do ilości danych, które można wykorzystać podczas miesięcznego okresu rozliczeniowego. W zależności od planu, po pewnym zużyciu danych, Europasat może nadać priorytet innym klientom podczas przeciążenia sieci, co spowoduje spowolnienie. Kiedy sieć nie jest przeciążona, nic nie stanie się z szybkością Państwa usługi.

P: Co stanie się z moim nielimitowanym planem usług podczas przeciążenia sieci?
Odp .: Zasadniczo, gdy sieć jest przeciążona, wszyscy klienci będą otrzymywać wolniejsze prędkości. Strony internetowe i filmy wideo mogą reagować i ładować się wolniej niż w okresach braku przeciążenia. Jeśli wykorzystany został przydzielony przez plan priorytet danych, a sieć jest przeciążona, prędkości mogą być wolniejsze.

P: Czy jakość wideo będzie miała wpływ, gdy sieć będzie przeciążona?
Odp .: Zazwyczaj nie, chyba że sieć jest tak zatłoczona, że Europasat nie jest w stanie dostarczyć minimalnej prędkości niezbędnej do oglądania wideo w jakości wideo dostępnej w danym abonamencie.

P: Czy resetowane jest moje miesięczne zużycie danych?
Odp .: Tak. Każdego miesiąca, w dniu rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego, wykorzystanie danych zostanie zresetowane do zera.

P: Czy mogę dokupić więcej danych, jeśli wykorzystam limit moich danych priorytetowych podczas mojego miesięcznego okresu rozliczeniowego?
Odp.: Nie. Opcja Kup Więcej nie jest dostępna w przypadku nielimitowanego planu transmisji danych.

P: Czy jakość wideo dostępna w ramach zakupionego abonamentu dotyczy każdego urządzenia w moim domu, czy też będzie on dzielona na wszystkich moich urządzeniach?
Odp .: Jakość wideo dla Państwa abonamentu będzie dotyczyć każdego urządzenia w domu. Jeśli wybrany został plan usług zapewniający wysoką jakość, każde urządzenie w domu będzie mogło odbierać wideo w takiej jakości.

P:
Czy mogę używać danych, które otrzymuję w ramach planu usług nielimitowanych w celach biznesowych?
Odp .: Nie, jedynie dla potrzeb biura domowego. Usługa ta jest przeznaczona wyłącznie do użytku osobistego i niekomercyjnego i musi być używana wyłącznie w miejscu zamieszkania, a nie w lokalizacji komercyjnej, handlowej lub innej lokalizacji biznesowej (innej niż miejsce Państwa zamieszkania).

P: Rozumiem, że moje prędkości mogą obniżyć się jeśli korzystam z większej ilości danych niż mój przydział danych priorytetowych i sieć jest przeciążona, ale dlaczego moje prędkości zmieniają się w czasie, gdy nie pobieram dużej ilości danych?
Odp .: Szybkość usługi internetowej może się różnić ze względu, między innymi, na zatory sieciowe lub internetowe, liczbę użytkowników w gospodarstwie domowym w określonym czasie, kaliber połączeń sieciowych w domu, wydajność komputera (w tym obecność wirusów lub złośliwego oprogramowania), ograniczenia różnych urządzeń (takich jak smartfon i komputer stacjonarny) oraz warunki pogodowe.

P: Czy mogę sprawdzić, ile danych zostało zużytych na moim koncie?
Odp .: Tak, można sprawdzić wykorzystanie danych na Portalu Klienta. Dane dostępu do Portalu Klienta będą wysyłane do Państwa pocztą elektroniczną po aktywacji systemu. Jeśli Państwa Portal był już aktywowany, a zapomnieli Państwo nazwę użytkownika lub hasło, prosimy o kliknięcie na ten link i zresetowanie swoich danych.

Aktualności

  1. Tooway, czyli internet satelitarny w Polsce

    Rachel Whitaker
    Rachel Whitaker

    30 listopada 2017

    Według badania przeprowadzonego przez Ministerstwo Cyfryzacji, do około 5% gospodarstw może nigdy nie dotrzeć sieć światłowodowa z powodu zbyt...

    Czytaj więcej
  2. Prywatne IP vs Publiczne IP

    Rachel Whitaker
    Rachel Whitaker

    30 listopada 2017

    Gdy chcesz wejść na jakąś stronę, wpisujesz w przeglądarce jej adres: np. www.twojinternet.pl Tłumaczeniem nazw na adresy zajmują się...

    Czytaj więcej
  3. 70 proc. populacji będzie używać smartfonów?

    Rachel Whitaker
    Rachel Whitaker

    30 listopada 2017

    Technologia mobilna stanie się do roku 2020 wszechobecna: 70 procent osób będzie używać smartfonów, a 90 procent znajdzie się...

    Czytaj więcej

O Nas

Europasat jest największym polskim dostawcą szerokopasmowego internetu satelitarnego. Za pośrednictwem naszego warszawskiego biura świadczymy najwyższej jakości usługi i wsparcie. Nasze rozwiązania są proste, oferują korzystny stosunek jakości do ceny i działają w dowolnym miejscu na terenie całej Polski.